  • Data: 2006-06-28 09:45:59
    Temat: Re: Praca Interwencyjna
    Od: "Ziutek" <z...@E...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:v2f0fyf9nj0d.dlg@onet.pl...

    > Kwestię tę reguluje ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku
    > pracy (DzU nr 99, poz. 1001) oraz rozporządzenie z 13 lipca 2004 r. w
    > sprawie szczegółowego sposobu organizowania prac interwencyjnych i robót
    > publicznych oraz jednorazowej refundacji kosztów z tytułu opłaconych
    > składek na ubezpieczenie społeczne (DzU nr 161, poz. 1683).
    >
    > Na wstępie pracodawca musi złożyć wniosek do powiatowego urzędu pracy, po
    > czym starosta w ciągu 30 dni powiadamia go o swej decyzji. Pozytywna
    > opinia
> [...]

    Szczerze dziękuję za odpowiedz...
    Jeszcze jendo pytanie. Czy jeżeli jest to praca w Starostwie to równiez
    Praca Interwencyjna podlega konkursowi na to stanowisko ? Z tego co wiem to
    od jakiegoś czasu są w urzędach konkursy ale odnosze wrażenie że w przypadku
    pracy interwencyjnej taki konkurs nie będzie potrzebny chociaż mogę się
    mylić ?