  • Data: 2006-06-28 07:25:39
    Temat: Re: Praca Interwencyjna
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27 cze o godzinie 16:52, na pl.soc.prawo.podatki, Ziutek napisał(a):

    > Mam wielka prosbe o wytlumaczenie tematyki Praca Interwencyjna.
    >
    > 1.Gdzie moge znalezc cokolwiek na ten temat ( jakie akty prawne )

    Kwestię tę reguluje ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku
    pracy (DzU nr 99, poz. 1001) oraz rozporządzenie z 13 lipca 2004 r. w
    sprawie szczegółowego sposobu organizowania prac interwencyjnych i robót
    publicznych oraz jednorazowej refundacji kosztów z tytułu opłaconych
    składek na ubezpieczenie społeczne (DzU nr 161, poz. 1683).

    Na wstępie pracodawca musi złożyć wniosek do powiatowego urzędu pracy, po
    czym starosta w ciągu 30 dni powiadamia go o swej decyzji. Pozytywna opinia
    oznacza dla pracodawcy i starosty podpisanie umowy o skierowanie
    bezrobotnego do prac interwencyjnych.
    Zamknięcie procedury odbywa się poprzez podpisanie z bezrobotnym umowy.
    Niniejszym powstaje stosunek pracy, a strony zostają związane przepisami
    kodeksu pracy.

    --
    Herbi
    28-06-2006 09:25:37