eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPowrót towaru do kraju w wyniku reklamacji - sprzedaż w kraju › Re: Powrót towaru do kraju w wyniku reklamacji - sprzedaż w kraju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bartłomiej Mełnicki" <b...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Powrót towaru do kraju w wyniku reklamacji - sprzedaż w kraju
    Date: Sun, 1 Sep 2002 23:44:20 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 58
    Message-ID: <aku12h$bqq$1@news2.tpi.pl>
    References: <aktbcj$klo$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: pm65.torun.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news2.tpi.pl 1030915985 12122 80.49.17.65 (1 Sep 2002 21:33:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Sep 2002 21:33:05 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:65261
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    niestety nie potrafię udzielic odpowiedzi na Twoje pytanie, ale
    zainteresowała mnie Twoja sprawa, ponieważ mam podobny problem.

    Czy zechciałabyś odpowiedzieć na dwa pytania:

    1. Czy chodzi o TCH ?
    2. Czy wysyłałaś na swój koszt czy ich ?
    Jeżeli na Twój koszt to czy można wiedziec ile to kosztowało ? Reseller
    który sprzedał dyski ściągnięgnięte wscześniej z TCH wykręca się od
    gwarancji producenta, mówiąc że nikt z pozostałych dystrybutorów
    (którzy teoretycznie przejęli obowiązek gwarancyjny na mocy umowy
    z producentem) nie chce się tym zająć a koszt wysyłki przekracza
    wartość dysków. W moim przypadku chodzi o Seagate'y i IBM-y.

    pozdrowienia,
    Bartek.



    "Dorota" <d...@p...fm> wrote in message
    news:aktbcj$klo$1@news.telbank.pl...
    > Witam
    > Jakies dwa lata temu zakupilam dysk twardy w Wawie. Ze wzgledu na to, ze
    > firma przestala istniec reklamacje musialam zalatwiac bezposrednio u
    > producenta.
    > Wyslalam wiec dysk do Holandi w celu usuniecia awarii w ramach reklamacji
    > producenta (3 lata).
    >
    > Kilka dni temu dostalam telefon z Agencji Celnej FedEx (Wawa) o nadejsciu
    > przesylki kurierskiej z
    > przesylka dla mnie. Poinformowano mnie, ze bede musiala zaplacic 18 zl za
    > znaczki skarbowe
    > w celu potwierdzenia upowaznienia dla nich, oraz zaplaceniu podatku VAT od
    > wartosci przesylki
    > oraz koszty przesylki z agencji do mojej miejscowosci.
    >
    > W zwiazku z tym mam kilka pytan:
    > 1 Czy faktycznie musze placic 18 zl na upowaznienia dla tej firmy
    > 2 Czy slusznie jest naliczany podatek VAT - w koncu za ten dysk juz kiedys
    > VAT placilam
    > 3 Dlaczego musze zaplacic koszty przesylki z Agencji do mojej miejscowosci
    > skoro przesylka
    > kierowana byla do mnie, a ja nie mieszkam w Wawie
    >
    > PS. Posiadam karte gwarancyjna dysku oraz potwierdzenie nadania przesylki
    > poczta 4 tyg. temu
    > do serwisu producenta w Holandii z napisem " Dysk twardy - naprawa u
    > producenta"
    > Na karcie gwarancyjnej jest numer seryjny dysku zgodny z faktura
    > wystawiona z serwisu.
    > W fakturze tej jest zapis, ze dysk zostal naprawiony w ramach
    > gwarancji,
    > wartosc przesylki 69$, koszt do zaplaty 0$.
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1