eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPośrednictwo m-y pracownikiem a firmą, w której on pracuje. › Re: Pośrednictwo m-y pracownikiem a firmą, w której on pracuje.
  • Data: 2002-10-03 15:37:36
    Temat: Re: Pośrednictwo m-y pracownikiem a firmą, w której on pracuje.
    Od: "Mikolaj" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi, o to, że firma ma zapłacić pracownikowi jakąś premię.
    Za pomocą pośrednictwa zmniejszają ZUS i być może podatki.
    Czy to jest zakazane? Faktura i umowa jest na usługę wykonaną przez
    pracownika.
    Kolega prosi mnie o przysługę. Nie wiem ile on i jego firma na tym
    zaoszczędzą.
    Czy wypada coś wziąć za pośrednictwo?
    Pozdrawiam.
    Niki