  • Data: 2004-04-17 18:13:01
    Temat: Re: Pomocy!!!Wezwanie z US (brak dekl. vat 7)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Apr 2004, M. wrote:
    [...]
    >+ No nie, wyraznie pytalam o deklaracje VAT7

    No to nie mam pytnń :(

    >+ Szkoda tylko, ze nie poprosilam o jej nazwisko....

    Hm... "zalecenie ostrożności co do ustnych odpowiedzi US" nie
    jest na grupie wcale takie częste :(

    >+ razu nie dowala mu kosmicznej kary.

    Spróbuj ową interpretację (że "po czynnościach") znaleźć gdzieś na
    stronach prasowych czy doradców, w ostateczności (oprócz tego
    że "słyszałaś") może nie zawadzi "bo myślałem [mąż] że tak
    trzeba interpretować zapis z ustawy, nie znam się" ;)!) ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)