eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPomocy!! Nie zglosilem mieszkania do UM celem okreslenia wys. podatku od nieruchomosci Co mi grozi po 3 latach ? › Re: Pomocy!! Nie zglosilem mieszkania do UM celem okreslenia wys. podatku od nieruchomosci Co mi grozi po 3 latach ?
  • Data: 2005-10-19 11:44:00
    Temat: Re: Pomocy!! Nie zglosilem mieszkania do UM celem okreslenia wys. podatku od nieruchomosci Co mi grozi po 3 latach ?
    Od: "Darek_s" <darek_s1.wytnij@poczta .onet .pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podatek od nieruchomości płacisz bezpośrednio do Urzędu Miejskiego więc US
    nie ma nic wspólnego z podatkiem od nieruchomości. Zmiana US też nie ma nic
    do rzeczy. Najlepiej pójdź jak najszybciej do UM właściwego dla posiadanej
    nieruchomości, zgłoś mieszkanie i zapytaj ile masz zapłacić. Po zapłacie o
    sprawie zapomnij i płać dalej według nakazu otrzymanego z UM. U mnie podatek
    od nieruchomości płatny jest w 4 ratach (15.03, 15.07, 15.09, 15.11).
    Pozdrawiam
    Darek