    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Polskie znaczki na fakturze
    Date: Tue, 16 Dec 2008 18:54:09 +0100

    Dnia 16-12-2008 o 17:52:13 Buster <r...@w...p.lodz.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Zgodnie z Interpretacją Trzeciego Mazowieckiego= Urzędu Skarbowego w
    > Radomiu z dnia 4 sierpnia 2005 r. 1473/227/WD/423, jeśli na fakturze nie
    > ma polskich znaków, ale dane istotne z punktu widzenia ustawy nie
    > pozostawiają wątpliwości, to faktura jest oki. Jak rozumiem, ta
    > interpretacja tyczy się faktur na których zamiast ą jest a, zamiast ć
    > jest c itd. A co w przypadku, gdy na wydrukach są dziwne krzaczki??
    > Sytuację mam taką u jednego klienta. Program do faktur, nie chce za
    > bardzo poprawnie współpracować z drukarką i drukuje krzaczki zamiast
> [...]

    Jak od doradców podatkowych dostawałem takie faktury że byś nie uwierzył
    że tacy profesjonaliści podatkowi wystawiają takie szmatławe faktury
    Poza tym Tobie nic nie grozi raczej, najwyżej ktoś sobie nie odliczy ;-)

    -----

    Przy okazji - czy taki ktoś może wystąpić z regresem(koszty,vat)
    jeśli faktura okaże się na tyle wadliwa że kontrola ją zakwestionuje ?
    Czy też jeśli ją zaksięguje bez noty/korekty to może spadać potem na
    drzewo?

    Pozdrawiam,
    Tomek