  • Data: 2002-01-26 22:41:55
    Temat: Re: Polskie ZOO
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Jan 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ 2. Dlaczego dostaja zasilek to nie wiem. Byc moze nie ma przepisu, ktory
    >+ odbiera zasilek osobom otrzymujacym inne dochody niz z umowy o prace.

    AFAIR (ale to było kilka lat temu, mogło się zmienić) to rzeczywiście
    nie ma takiego przepisu. Natomiast bezrobotny zobowiązany jest
    zaraportować wszystkie dochody i UP zawiesza (częsciowo lub całkowicie)
    wypłatę zasiłku na okres jakos tam "wyceniany" od przedstawionego
    dochodu (nie "odbiera" a "zawiesza" - AFAIR okres poboru się
    przedłuża o czas zawieszenia. Jeśli przepisy się nie zmieniły
    w tym zakresie - to w omawianym przypadku dostawaliby zasiłek,
    później "GET dywidenda" i STOP na pół roku (...zasiłek się i tak
    skónczy).
    Cóżżżżż..... Również za takie praktyki płacą ci co płacą :(,
    niemniej ryzykantom się nie dziwię :[
    W końcu jest to 6..7kzł rocznie.

    >+ Karol

    Pozdrowienia, Gotfryd