  • Data: 2002-01-31 04:47:25
    Temat: Re: Polskie ZOO
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek) szukaj wiadomości tego autora

    In article <t...@4...com>, Tristan Alder wrote:
    > Jak to nikt nie napisał? Napisali wielokrotnie: DYWIDENDA! Poza tym --

    weź pod uwagę, że dywidenda to podwójny podatek.
    najpierw spółka musi zarobić i zapłacić 28%,[1]
    a potem z tego co zostanie Ty możesz coś wziąć, płacać
    znowu 15 czy 20% (nie pamiętam teraz dokładnie).

    wierz mi, to wcale nie jest takie różowe.
    ja to nawet myślę, żeby przejść w odwrotnym kierunku - ze spółki zoo
    na zwykłą działalność gosp. osoby fizycznej.

    (a w sumie najlepiej to chyba mieć to i to i umiejętnie rozliczać).
    --c
    [1] teraz być może już "tylko" 26%