  • Data: 2007-09-03 07:21:02
    Temat: Re: Pojazd do firmy ...raz jeszcze
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zanim Ci odpowiem, zrobię sobie jedno założenie, ok? ;)

    ok!

    > Zakładam więc, że to nie te specjalne uchwyty, podłogi itd. (karawan? ;>)
    > sprawiły, że samochód ten został uznany za taki, który spełnia wymagania
    > art. 86 ust. 4 ustawy o VAT.
    > Bez tych przeróbek zaświadczenie też byś otrzymał, prawda?

    Prawda oraz prawdą jest też że nie jest to karawan (chociaż pewnie by
    więcej na siebie zarobił jako karawan) :-P

> [...]
    > służą uzyskaniu przychodu, ale to już omówiliśmy ;)
    >
    > Wiem natomiast, że były przypadki, kiedy US nie uznał takiego odliczania
    > VATu przed otrzymaniem zaświadczenia, ale wytrwały podatnik, np. w Izbie
    > Skarbowej, już otrzyma przychylną opinię.
    >
    > Jako potwierdzenie masz tu linka z interpretacji przepisów, która dotyczyła
    > sprawy analogicznej. Te ostatnie akapity są ważne.
    > Jeśłi chcesz się asekurancko zachować, to VATu nie odliczysz, ale skoro
    > jest możliwość? ;>
    > Choćby więc dla adrenalinki - zaryzykować?

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź na moje pytania.
    Wielkie postroofki dla uczestników dyskusji.

    > Tu masz wyszukiwarkę:
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/
    >
    > wklej tę syganturę:
    > PPII/4407-005/06

    Takich "sznurków" nigdy za wiele, zawsze się mogą przydać.

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski