  • Data: 2007-09-02 16:38:14
    Temat: Re: Pojazd do firmy ...raz jeszcze
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witaj :)

    Dnia 2 Sep 2007 16:23:20 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > Khem, ja tam bez żadnego zaświadczenia (i tak by mi nikt nie wystawił)
    > koszty eksploatacyjne (bez paliwa) od "osobówki" wprowadzonej do EŚT netto
    > (VAT swoją drogą) a tylko paliwo wlewane do baku brutto... Kiedyś kupiłem
    > pół litra benzyny ekstrakcyjnej do zmycia śladów po nalepce rejestracyjnej
    > :D

    Słuszna uwaga :)
    Tak się zajęłam tym posiadaniem i okresem braku zaświadczenia, że nie
    napisałam, że koszty związane z częściami, to można przecież odliczyć bez
    jego posiadania, bo ograniczenie dotyczy jedynie VATu od samego zakupu
    pojazdu oraz paliwa ;)

    Żeby więc uściślić: VAT należny można pomniejszyć o VAT z faktur
    dotyczących eksploatacji pojazdu, poza paliwem, w przypadku WSZYSTKICH
    pojazdów, również osobowych, dla których zaświadczenia nikt nie wystawi.

    Popatrz, a tak się starałam...!
    Bardzo Ci dziękuję :)
    --
    Pozdrawiam,