eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodjecie gotówki z walutowego konta firmowego - zabronione ?? Dlaczego ?? › Re: Podjecie gotówki z walutowego konta firmowego - zabronione ?? Dlaczego ??
  • Data: 2003-09-02 08:27:58
    Temat: Re: Podjecie gotówki z walutowego konta firmowego - zabronione ?? Dlaczego ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Aug 2003, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Z.C." <z...@o...pl> napisał [...]
    >+ >> Z drugiej strony jesli przelejesz walutę z konta
    >+ >> firmowego na konto prywatne
    >+ >> to w jaki sposob wyliczysz roznice kursowe (wszak
    >+ >> musi byc zakup i zaplata) i zaksiegujesz?
    >+
    >+ A w czym widzisz trudnosc ?

    Mi się wydaje że Z.C. chce koniecznie dokonać eksportu
    wewnętrznego[1] waluty :), albo równoważności do operacji
    "zamiany na złotówki".
    Przyznam że nie wiem jak podejść do jeża - bo z jednej
    strony ograniczenia w obrocie walutowym *w ramach DG*
    istnieją, z drugiej - majątek jest "osobisty".
    Czy sugerujesz że można "firmowe euro" (czy dolary)
    tak "po prostu" wypłacić nie wnikając w fakt że
    zostały przelane zza granicy ? Nie, nie zdziwię
    się :), zwyczajnie nie wiem a czytać grubych ksiąg
    tylko z ciekawości nie chce mi się :> !

    [1] nie tłumaczyć mi że to oksymoron ! Takie terminy
    za socjalizmu istniały i miały się dobrze ;> !
    pozdrowienia, Gotfryd