eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont › Re: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
    From: kendy <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
    Date: Thu, 17 Feb 2011 22:21:12 -0800 (PST)

    ok Panowie, zarty zartami ale ja chce zrobic z tego uzytek
    Po prostu mam dosyc cwaniactwa urzedniczego i chce wiedziec czy mam
    OBOWIAZEK dostarczyc tabelke czy to jest 'widzimisie' urzednika-
    leniwca?

    Bo jezeli to drugie to dostarcze im faktury z potwierdzeniem odbioru
    ilus tam dokumentow i koniec.
    Prowadze firme i naprawde nie mam czasu na robienie tabelek dla pana
    urzednika bo jemu sie nie chce przegladac dokumentow co wydaje mi sie
    jest jego obowiazkiem.

    k.