eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont › Re: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
  • Data: 2011-02-18 01:41:18
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/17/2011 7:08 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > A, to mocna podstawa jest, nie powiem :]
    >
    > pzdr, Gotfryd

    i działa.

    kiedyś też miałem donieść faktury do wszystkich ulg.

    Na pierwszej stronie była ładna tabelka z zestawieniem co i jak i
    podstawą prawną odliczenia.
    na pozostałych było ksero wszystkich faktur, a na ostatniej ładnie
    napisałem, że osobiście to mam trochę za daleko w związku z tym wysyłam
    faksem i oryginały do wglądu " na zyczenie".
    Wystarczyło :)