eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont › Re: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
  • Data: 2011-02-18 07:11:24
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
    Od: kendy <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To dopiero się zdziwisz, ile czasu można wtedy stracić na walkę z
    > urzędnikami. :(
    >
    > --
    > spp

    Ale tu akurat oni cos ode mnie chca a nie ja od nich. Wiec wydaje mi
    sie (ale tylko wydaje), ze dostarczenie faktur wystarczy. W koncu w
    ustawie jest napisane ze mam udokumentowac a nie udokumentowac
    dostarczajac tabelke :)
    Chyba dzis napisze pismo oficjalne do naczelnika US na podstawie czego
    kazano mi sporzadzic tabelke :)

    k.