    From: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od spadku, a sprzedaż mieszkania
    Date: Mon, 16 Nov 2009 22:17:38 +0100

    Dnia 16.11.2009 21:07 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał :

    > *KIEDY* dostałeś?
    > Przepisy się zmieniły, a jako że stara ustawa zawierała regulacje
    > dotyczące podatku od *sprzedaży*, uzależniające zwolnienia od
    > *nabycia*, moment nabycia jest istotny.
    > Piszesz jakbyś podlegał pod "stare" przepisy, IMVHO...
    > Nie, nie jestem podatkologiem od nieruchomości ;), ale tyle co
    > wyżej wiem: trzeba podać moment nabycia, aby czytający w ogóle
    > miał szanse się odnieść.

    Przepraszam, jestem laikiem i nie wiem kiedy nabyłem. Mogę tylko
    powiedzieć tyle, że spadkodawca zmarł dość dawno, bo w 2002 r., wniosek
    o stwierdzenie nabycia spadku został złożony w 2008 r., a sądowne
    postanowienie o nabyciu spadku datowane jest na 2009 r. Czyli jak to jest?

    > A owszem, nie popatrzyłeś na datę artykułu.
    > BTW: to jest podstawowa informacja w artykułach nt podatków: DATA!
    > Jak jej nie ma, to artykuł z definicji przekładasz na koniec
    > kolejki rzeczy do przeczytania.
    > Jak jest stara, to zaczynasz od pytania, czy w międzyczasie zmieniły
    > się przepisy.
    > Po odpowiedzi "tak" możesz dalej nie czytać ;)

    Ech, mea culpa, właśnie wbijałem to sobie do głowy, żeby popatrzeć na
    datę przy artykule i nie popatrzyłem.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846