  • Data: 2009-11-17 08:15:58
    Temat: Re: Podatek od spadku, a sprzedaż mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Nov 2009, witek wrote:

    > Nabyłeś w 2002, tylko dowiedziałeś się o tym pozniej.
    > Stosujesz przepisy z 2002 roku.

    A nie znajdzie zastosowania przepis o "stwierdzeniu pismem"?
    (czyli postanowieniem sądu).
    Zakładam że ma zastosowanie "jeżeli nabycie niezgłoszone do
    opodatkowania" (znaczy że przed stwierdzeniem nabycia spadku
    nikt nic do US nie zgłaszał).
    Zdaje się ta wersja wydarzeń by pytającego urządzała :)

    pzdr, Gotfryd