eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie) › Re: Podatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie)
  • Data: 2002-05-03 14:26:00
    Temat: Re: Podatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie)
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:3CD29054.E2B6CCE@poczta.gazeta.pl...
    > bzdura

    Z mojego, czy twojego, czy biologicznego, czy "potocznego", czy podatkowego,
    czy politycznego, czy obywatelskiego, czy muzułmańskiego, ....czy cholera
    wie z jakiego .... punktu widzenia (siedzenia) ???????

    Czy chciałeś napisać, że nie mam racji, ze prawda w temacie wątku jest taka
    jak głoszą
    mądre, "prawomyślne" głowy w telewizorze ?

    Czy chciałeś napisać, że wokół nas wszystko jest w porządku, tylko polscy
    rolnicy, robotnicy i inżynierowie są do dupy, ze nie potrafią zarobić na
    podatki dla reszty społeczeństwa????

    Czy chciałeś napisać, że uległem sugestii zwolenników Leppera, Kaczmarka,
    .... , albo spiskowej teorii dziejów ???

    Czy chciałeś napisać, że normalne pasożyty niszczą do końca nie dając nic w
    zamian???
    -------

    .onet.pl...