  • Data: 2002-05-03 14:11:40
    Temat: Re: Podatek od odsetek od oszczednosci, [...]
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 May 2002, inkoguto wrote:
    [...]
    >+ Czasami przypominaja ci, ze w Polsce placimy male podatki: max 40%,

    Tylko przy pominięciu VATu (mi tam obojętnie, czy zostanę skoszony
    "przed" czy "po"). Czyli mamy stawki (z 22%VAT):
    - 33,6%
    - 42,6%
    - 50,8%
    na większość towarów. Prawda, bez żywności i budownictwa [jeszcze].
    Za to tu i ówdzie - akcyza :> (standardowo: ile wódki jest
    w cenie wódki ?)

    [...]
    >+ Bo kazdy normalny pasozyt dba o swojego zywiciela,

    -:O
    A jak to robi ?? Przykład poproszę...
    Bo AFAIK takie "cóś" to nazywa się symbioza, a nie pasożytnictwo.
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd