  • Data: 2010-04-16 08:25:12
    Temat: Re: Podatek od nieruchomosci - domek rekreacyjny
    Od: "alacak" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bc81a24$0$19170$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > lubisz czytać ? ;)

    lubie, ale cos logicznego, a sentencje wyrokow do takich nie zaliczam ;)

    > Polecam:
    > I SA/Gd 433/09
    > III SA/Wa 2147/06
    > I SA/Gd 537/04
    > I SA/Gd 336/08
    > FPK 17/01
    > FPK 3/02
    > II FSK 542/08
    > I SA/Sz 609/08
    > II FSK 1027/07
    > I SA/Gl 843/08
    > I SA/Gd 703/08
    > I SA/Gd 500/08
    > I SA/Gd 498/08
    > I SA/Bk 177/08

    Jak przestanie bolec mnie glowa po czytaniu tych wczorajszych, to sprobuje.

    > to te korzystne dla Ciebie
    > na szukanie niekorzystnych nie mam czasu ;)

    Dzieki, dzieki, poczytam.

    Do tematu wrocilem, bo moje ostatnie faktury za energie (za 2 m-ce poboru)
    wygladaja nastepujaco: 360 zl, 450 zl i 540 zl :)

    Pozdrawiam
    alacak