  • Data: 2006-04-06 21:51:23
    Temat: Re: Podatek dochodowy w projektach unijnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Apr 2006, Paulus wrote:

    > Podejsc sie chyba nie bardzo da. Pocieszajace moze byc to, ze ogolnie
    > interpretacje US sa w tej sprawie dla podatnikow korzystne, wbrew stanowisku
    > Instytucji Wdrazajacych, ktore uwazaja ze podatek trzeba placic. Byl o tym
    > kilka dni temu artykul w Gazecie Prawnej - http://tiny.pl/gh63

    Thx za link, choć sam tylko czytam dla ciekawości - IMO stanowisko
    doradcy z PricewaterhouseCoopers jest bez sensu.
    Skoro on domaga się literalnie tego czego się domaga, czyli żeby
    środki pomocowe "nie trafiały w żadnej częsci do budżetu" to ja
    bardzo proszę żeby skompletować mi klientów którzy mają dochody
    z pracy z takich projektów, jakiś sklep dla nich otworzymy.
    No bo jak oni będą kupować to nie wolno Z TYCH pieniędzy
    wziąć podatku... a przynajmniej on tak pisze ;)

    > Co do interpretacji - sa one wiazace, wiec podatnik, ktory sie nimi kieruje
    > i postepuje wg. zawartych w nich wyjasnien jest "kryty" i nie moze byc
    > pociagniety do odpowiedzialnosci, nawet jesli interpretacja okaze sie
    > niewlasciwa.

    Zgoda.
    Ale do zapłacenia należnego podatku może zostać zawezwany.
    Odłożyć na konto i trzymać na czarną godzinę ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)