  • Data: 2003-11-14 10:37:50
    Temat: Re: Podatek...
    Od: "Kroolo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest dokladnie tak jak opisales :) Mam np. rejon 800 ulotek, ulotki sa raz w
    tygodniu,
    wiec moja wyplata wynosi 4 x 800 x stawka za ulotke. Troche sie w tym
    wszystkim pogubilem - powinienem placic ten podatek? Mam poprostu BARDZO
    duze podejzenie ze moj "szef" bierze sobie to do wlasnej kieszeni...Przy
    okazji: czy mozna jakos sprawdzic czy te podatki wplywaja jakos do US ?

    I na tym polega cała zabawa: w takich umowach najczęściej nie ma "ustalonej
    należności" tylko jest ustalona stawka (typu 5 groszy za ulotkę) a to moim
    (i
    US w którym pytałem) wyklucza taką umowę spod działania zacytowanego przez
    Ciebie (dzięki) przepisu. I wynika to z naszej ulubionej
    literalnej interpretacji.

    Pozdrawiam,
    PAD
    --