  • Data: 2007-09-07 10:57:32
    Temat: Re: Podatek?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-09-2007 o 12:42:39 Fatrix <"fatrix[{"@}]poczta.neostrada.pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał

    > I co teraz z tym zrobić, żeby było zgodnie z literą prawa?

    Z literą prawa nie jest już zgodnie, tylko nie wiem do końca czy u Ciebie
    czy u tych co to zlecali.
    W każdym razie - jesli zarobiłeś parę dyszek czy pare stówek, to włos Ci z
    głowy nie spadnie
    nawet jak US jakimś cudem to namierzy. Podatku i tak nie musisz od tego
    płacić
    bo jesteś w kwocie wolnej, o zaliczkach zapomniał zlecający i to jego będą
    ścigać.
    Do tego przy takich kwotach to są tylko wykroczenia które się po roku
    przedawniają.
    Więc musisz sobie rozwazyć czy wpisać to na PITa i potem latać na
    wyjaśnienia,
    czy olać te drobne kwoty i od teraz zacząć robić to jak należy, jak to
    mówią
    - każdy odpowiada za siebie.

    Kilka wątków niżej masz goscia który nabił 20k zaległego podatku - i też
    przeżyje
    tylko będzie miał roczek na golasa :) Także głowa góry