  • Data: 2007-09-07 16:25:02
    Temat: Re: Podatek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Sep 2007, t...@o...pl wrote:

    > W każdym razie - jesli zarobiłeś parę dyszek czy pare stówek, to włos Ci z
    > głowy nie spadnie
    > nawet jak US jakimś cudem to namierzy. Podatku i tak nie musisz od tego
    > płacić
    > bo jesteś w kwocie wolnej, o zaliczkach zapomniał zlecający i to jego będą
    > ścigać.

    Tak na wszelki wypadek, to dla przychodów podpadających pod VAT można
    dla kompletu założyć sobie uproszczoną ewidencję przychodów VAT.
    Nawet jak tam będą wpisane "zbędne" przychody (nie podlegające),
    to nie można się przyczepić ew. wyjaśnienia "na razie nie wnikałem,
    ujmowałem być może za dużo, a wyjaśniać chciałem po zbliżeniu się
    do jakichś 35 000 zł" :)

    pzdr, Gotfryd