  • Data: 2019-08-13 09:53:22
    Temat: Re: PodaRTki...
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-13 o 08:24, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > ale tak, żeby może innym wytłumaczyć, na czym polega prostota i
    > genialność tego systemu: jeden rodzic na kilku zajmuje się dziećmi
    > swoimi i innych w podobnym wieku - do 4 dzieci (łącznie ze swoim),
    > zamiast żłobka, odpada więc koszt budynku, koszt administracji itp.

    Obawiam się, że to nie takie proste. Stosowne instytucje (np. Sanepid)
    muszą odebrać budynek, co wiąże się z dużymi kosztami jego dostosowania.
    Nie wydaje mi się, aby też każdy był w stanie prowadzić żłobek. Pewnie
    potrzeba jakichś kwalifikacji (podobnie jak nie każdy może założyć
    przedszkole czy szkołę - tudzież tam pracować). Wreszcie - za darmo ten
    rodzić się tym nie będzie zajmował. Dochodzą zatem koszty, rozliczenia,
    podatki itd.