  • Data: 2004-07-12 14:11:39
    Temat: Re: Płatnik i druk deklaracji JAK?
    Od: Ela<e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heh... a jeśli chcesz mieć kilka kopii deklaracji bez nadruku "roboczy"
    to gdy pyta o zatwierdzenie, że oznaczyć jako wysłane, to nie
    zatwierdzaj. Ja tak czasem robię, gdy nie jestem pewna, czy wszystko
    gra. Potem Pani w okienku weryfikuje poprawność wprowadzonych
    danych ( kody, podstawy, kwoty itp.) jeśli wszystko OK to przyjmuje,
    jeśli coś nie gra to pędzę do firmy i zawsze jeszcze mogę coś
    poprawić. Na zestawie "wysłanym" nie da sie juz nic poprawić i kicha.
    Trzeba robić nową deklarację z nowym numerem.
    Pooowodzenie

    -> http://usenet.pomocprawna.info