eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPłatnik i druk deklaracji JAK? › Re: Płatnik i druk deklaracji JAK?
  • Data: 2004-07-12 17:53:45
    Temat: Re: Płatnik i druk deklaracji JAK?
    Od: "ziolo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Heh... a jeśli chcesz mieć kilka kopii deklaracji bez nadruku "roboczy"
    > to gdy pyta o zatwierdzenie, że oznaczyć jako wysłane, to nie
    > zatwierdzaj. Ja tak czasem robię, gdy nie jestem pewna, czy wszystko
    > gra. Potem Pani w okienku weryfikuje poprawność wprowadzonych
    > danych ( kody, podstawy, kwoty itp.) jeśli wszystko OK to przyjmuje,
    > jeśli coś nie gra to pędzę do firmy i zawsze jeszcze mogę coś
    > poprawić. Na zestawie "wysłanym" nie da sie juz nic poprawić i kicha.
    > Trzeba robić nową deklarację z nowym numerem.
    > Pooowodzenie

    Sorry, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Zestaw wydrukowany można
    jeszcze poprawić. Wystarczy anulować wysyłkę w Zestaw->Narzędzia.
    Dopiero kiedy zestaw jest 'potwierdzony' nie ma możliwości poprawienia
    dokumentów bez grzebania w Accessie.

    Pozrawiam wszystkich użytkowników jak go nazwał B.Szostak
    "superprogramu superpłatnika" ;-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1