    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
    Date: Fri, 12 Feb 2010 09:16:55 +0100

    > No wiesz, ty też nie piszesz po polsku, to się chciałem dostosować.

    Piszesz na grupie i z założenia piszesz do wielu osób.
    Jeżeli chcesz się głupio i wyjątkowo nieśmiesznie wyżyć na SDD to pisz
    do niego na priva.

    Publicznie postaraj się wysławiać poprawnie, odrobina szacunku dla
    innych grupowiczów Cię nie zabije.

    Chyba że jesteś tak podatny na wpływy, że nie jesteś w stanie poprawnie
    napisać odpowiedzi na post z paroma literówkami.
    A to wyrazy współczucia.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813