  • Data: 2010-02-12 11:02:19
    Temat: Re: Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjdź z siebie, stań obok, i rozważ taki problem: zazwyczaj to Ty
    > stawiasz tezę, że "wszyscy się Ciebie czepiają".
    > Jeszcze by z tego ktoś wyciągnął wniosek, że sam się nie czepiasz... ;)
    > (może w ten sposób aby jedno źródlo flejmów się wyjaśni).

    Gość nie potrafi pisać po polsku i katuje mózgi odbiorców, ucząc ich
    złych nawyków, ale to znów ja jestem ten zły. Ale już się
    przyzwyczaiłem. Na grupie pl.rec.telewizja właśnie jakieś dwa półmózgi
    ze mnie szydzą, bo jeden, który nie używa w ogóle dużych liter, zaczął
    się do mnie dowalać o brak dużych liter. Nie wiem, pewnie gdzieś jakąś
    jedną przez pomyłkę przeliterkowałem. Ale gość nie używa ich wcale, bo
    ma taką fobię... A jednocześnie zdołał mnie obluzgać i drugi go poparł,
    że ja się nie nadaję do dyskusji...

    Mam dość podejścia, w którym jeden pojeb z drugim uważa, że ja jestem
    głupi, a sam nie widzi u siebie problemów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek