  • Data: 2010-02-12 08:55:08
    Temat: Re: Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-12 09:16, Maddy pisze:
    > Publicznie postaraj się wysławiać poprawnie, odrobina szacunku dla
    > innych grupowiczów Cię nie zabije.

    No a jeżeli on nie potrafi pisać po polsku i katuje mój mózg ciągłym
    pisaniem z błędami, to jest OK? Parę razy zwracałem uwagę na to, ale
    zawsze mam odpowiedź ,,nie chce mi się''. Więc chciałem pokazać jak to
    niefajnie musieć rozgryzać cudze wypowiedzi.

    > Chyba że jesteś tak podatny na wpływy, że nie jesteś w stanie poprawnie
    > napisać odpowiedzi na post z paroma literówkami.

    Nie paroma, bo wali to regularnie w każdym liście w pełnym zakresie, a
    to psuje mózg nie tylko mój, ale i innych jego czytelników.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek