  • Data: 2003-10-16 15:12:31
    Temat: Re: Płatnik. Wiele lokalizacji.
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości
    news:bmm8g0$uvl$1@news.atman.pl...
    > Bartosz Iwanowski wrote:
    > Nie sprawdzałem, ale logicznie biorąc widzę 2 możliwości
    > 1. Przenosić bazę danych, a lepiej wszystkie podkatalogi (bez głównego)
    > katalogu Płatnika. W tym wariancie oczywiście zmaiany mogą być
    > jednocześnie przeprowadzane tylko na jednym komputerze.

    W przypadku przenoszenia danych jestem za tym rozwiązaniem (pamiętając
    oczywiście żeby bazę przenosić a nie kopiować - wtedy gdy userzy nie zapiszą
    nic w bazie gdy baza jest przeniesiona do innego działu)

    Zastanawiam sie jednak czy nie lepiej jest zorganizować cały proces tak, że
    dokumenty są tworzone w obu działach a wysyłka tylko w jednym (np tym który
    częściej przesyła dokumenty). Dokumenty mogłyby być przenoszone za pomocą
    "Zapisz do pliku" i "Importuj dokumenty"

    Sławek