  • Data: 2003-10-16 14:03:08
    Temat: Re: Płatnik. Wiele lokalizacji.
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Iwanowski wrote:

    > To jest słuszna propozycja i chętnie bym to zrobił.
    > Jednak zakładając że niemożliwa do realizacji to co
    > można wycisnąć z Płatnika? Oczywiście to zabrzmi jak
    > kombatanctwo typu "A przed wojna to było lepiej"
    > ale w poprzedniej wersji to było banalane.

    Nie sprawdzałem, ale logicznie biorąc widzę 2 możliwości
    1. Przenosić bazę danych, a lepiej wszystkie podkatalogi (bez głównego)
    katalogu Płatnika. W tym wariancie oczywiście zmaiany mogą być
    jednocześnie przeprowadzane tylko na jednym komputerze.
    2. Zadbać o to aby w obu były te same dokumenty, certfikaty, etc.
    Wysyłkę przeprowadzać na obu (oczywiście właściwa wysyłka i odbiór
    potwierdzeń w tym wariancie powinne być przeprowadzane przez www a nie
    automatycznie). Osobiście nie wierzę, że nikt nigdy nie popełni błędu i
    uda się utrzymać pełną spójność tych wersji.