  • 1. Data: 2003-10-16 11:42:39
    Temat: Płatnik. Wiele lokalizacji.
    Od: "Bartosz Iwanowski" <i...@f...com.pl>

    Proszę o wybaczenie jeżeli nie jest to odpowiednia grupa
    na to pytanie. Jeżeli tak proszę o skierowanie mnie na właściwą.

    Mam kadry oddzielone od płac i brak sieci.
    W poprzednim Płatniku opracowałem procedury przesyłania
    danycvh miedzy moimi działami tak żeby używając jednego
    certyfikatu mieć w odpowiednich momentach spójne bazy
    danych umożliwiające praćę obu działom. Ale jak to zrobić W 5?

    Ogólnie kadry wysyłaja do zusu dane w rytmie tygodniowym
    a płace w miesięcznym. Jak spowodować aby w momencie wysyłania
    danych płace miały bazy danych przygotowane przez kadry i odwrotnie.

    Bartosz Iwanowski

  • 2. Data: 2003-10-16 11:48:43
    Temat: Re: Płatnik. Wiele lokalizacji.
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Bartosz Iwanowski wrote:

> [...]
    > a płace w miesięcznym. Jak spowodować aby w momencie wysyłania
    > danych płace miały bazy danych przygotowane przez kadry i odwrotnie.

    Zainstalować sieć

  • 3. Data: 2003-10-16 12:11:17
    Od: "Bartosz Iwanowski" <i...@f...com.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości

    > Zainstalować sieć

    To jest słuszna propozycja i chętnie bym to zrobił.
    Jednak zakładając że niemożliwa do realizacji to co
    można wycisnąć z Płatnika? Oczywiście to zabrzmi jak
    kombatanctwo typu "A przed wojna to było lepiej"
    ale w poprzedniej wersji to było banalane.

    Bartosz Iwanowski

  • 4. Data: 2003-10-16 14:03:08
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Bartosz Iwanowski wrote:

> [...]
    > można wycisnąć z Płatnika? Oczywiście to zabrzmi jak
    > kombatanctwo typu "A przed wojna to było lepiej"
    > ale w poprzedniej wersji to było banalane.

    Nie sprawdzałem, ale logicznie biorąc widzę 2 możliwości
    1. Przenosić bazę danych, a lepiej wszystkie podkatalogi (bez głównego)
    katalogu Płatnika. W tym wariancie oczywiście zmaiany mogą być
    jednocześnie przeprowadzane tylko na jednym komputerze.
    2. Zadbać o to aby w obu były te same dokumenty, certfikaty, etc.
    Wysyłkę przeprowadzać na obu (oczywiście właściwa wysyłka i odbiór
    potwierdzeń w tym wariancie powinne być przeprowadzane przez www a nie
    automatycznie). Osobiście nie wierzę, że nikt nigdy nie popełni błędu i
    uda się utrzymać pełną spójność tych wersji.

  • 5. Data: 2003-10-16 15:12:31
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > katalogu Płatnika. W tym wariancie oczywiście zmaiany mogą być
    > jednocześnie przeprowadzane tylko na jednym komputerze.

    W przypadku przenoszenia danych jestem za tym rozwiązaniem (pamiętając
    oczywiście żeby bazę przenosić a nie kopiować - wtedy gdy userzy nie zapiszą
    nic w bazie gdy baza jest przeniesiona do innego działu)

    Zastanawiam sie jednak czy nie lepiej jest zorganizować cały proces tak, że
    dokumenty są tworzone w obu działach a wysyłka tylko w jednym (np tym który
    częściej przesyła dokumenty). Dokumenty mogłyby być przenoszone za pomocą
    "Zapisz do pliku" i "Importuj dokumenty"

    Sławek

  • 6. Data: 2003-10-16 15:14:35
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zapiszą
    > nic w bazie gdy baza jest przeniesiona do innego działu)

    Sam sobie podpowiadam ;-p

    wystarczy sama baza *.mdb

    Sławek

  • 7. Data: 2003-10-17 07:46:21
    Od: "Bartosz Iwanowski" <i...@f...com.pl>

> [...]

    > częściej przesyła dokumenty). Dokumenty mogłyby być przenoszone za pomocą
    > "Zapisz do pliku" i "Importuj dokumenty"

    Własnie idę to wypróbować ale pozostaje jeszcze kwestia certyfikatu.
    Wystarczy na pałę przekopiować cały katalog Płatnika? Czy też coś jest
    zapisywane w rejestrze?

    BArtosz Iwanowski

  • 8. Data: 2003-10-17 17:20:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Bartosz Iwanowski wrote:

    > Użytkownik "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > że
    > który

    A gdzie jest to "zapisz do pliku" bo nie mogę znaleźć?
    "Importuj" jest, ale "zapisz do pliku" ani sladu.

    Jakie czary trzeba odprawić żeby sie pokazało?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-10-19 19:21:37
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl>

    > A gdzie jest to "zapisz do pliku" bo nie mogę znaleźć?
    > "Importuj" jest, ale "zapisz do pliku" ani sladu.
    >
    > Jakie czary trzeba odprawić żeby sie pokazało?

    po stworzeniu zestawu - prawy klawisz na zestawie i już jest

    Powodzenia w magii ;-)

    Sławek

  • 10. Data: 2003-10-19 19:24:24
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz Iwanowski" <i...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Własnie idę to wypróbować ale pozostaje jeszcze kwestia certyfikatu.
    > Wystarczy na pałę przekopiować cały katalog Płatnika? Czy też coś jest

    Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z certyfikatem - przecież wysyłać będzie
    tylko jedno stanowisko i tam powinien być ważny certyfikat
    Uściślij pytanie - u mnie jakaś "pomroczność jasna"

    PS wzystkie dane są w bazie wystarczy tylko ją przenosić (jeżeli chcemy
    przenosić)

    Sławek