  • 1. Data: 2003-10-16 11:29:24
    Temat: Czynny żal
    Od: "szczupx" <s...@w...pl>

    Gdzie mogę znaleźć wzór lub gotowe pismo, pt "czynny żal", związane z
    przekroczeniem terminu płatności podatku od czynności cywilnoprawnych (kupno
    samochodu)

  • 2. Data: 2003-10-16 12:13:57
    Temat: Re: Czynny żal
    Od: "helper-onet" <h...@o...pl>

    czynny zal to zal czynny czyli cos trzeba uczynic, bombonierke przyniesc,
    kawke, rajstopki :)
    pokajac sie .
    tomasz

  • 3. Data: 2003-10-16 12:58:24
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Ja piszę regułkę w stylu: "zgodnie a rt.81 ordynacji podatkowej składam
    korektę deklaracji ...... za m-c ......... ./i tutaj powód/. Powyższa
    sytuacja nie miała na celu uszczuplenia budżetu, wynika jedynie z
    niedopatrzenia.
    Pozdr.
    msp

    Użytkownik helper-onet <h...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmm278$b3l$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2003-10-20 08:18:40
    Od: "P.P. MARIO Mariusz Cieśla" <m...@x...wp.pl>

> [...]
    > korektę deklaracji ...... za m-c ......... ./i tutaj powód/. Powyższa
    > sytuacja nie miała na celu uszczuplenia budżetu, wynika jedynie z
    Ale to nie jest czynny żal, lecz korekta deklaracji. Czynny żal wynika z
    kodeksu karnego skarbowego:
    Art. 16. § 1. Nie podlega karze za przestępstwo skarbowe lub wykroczenie
    skarbowe, kto po popełnieniu czynu zabronionego zawiadomił o tym organ
    ścigania, ujawniając istotne okoliczności tego czynu, w szczególności osoby
    współdziałające w jego popełnieniu.
    Szablon jakiego można użyć to:

    Zgodnie z art. 16 §1 chciałbym/chciałabym skorzystać z instytucji czynnego
    żalu informując, iż .... i jednocześnie uiszczam uszczuplenie należności
    publicznoprawnej w wysokości ... wraz z odsetkami.

    Mariusz Cieśla

    www.fiskal.pl