  • Data: 2003-09-20 17:35:50
    Temat: Re: Platnik
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fajnie, że o tym piszesz, będzie wiadomo co nas czeka w przyszłości. Ale mam
    pytanie: Co robisz w roku 2004? Czy to tylko kwestia sprawdzenia programu?
    > 3. Mamy mozliwosc archiwizowania jedynie zastawów. Jezeli zestaw zawiera
    > zbyt duzo dokumentow, nie ma mmozliwosci archiwizacji
    To znaczy? Wywala jakis błąd czy po prostu nie da się tego zrobić?

    > 4. gdy moja baza sql przekroczyla pojemnosc 140 MB zaczely pojawiac sie
    > blizej nieokreslone bledy MSDE. Wprawdzie mam jeszce cala baze - ale nie
    > wiem jak dlugo jeszcze
    Ile masz płatników lub ubezpieczonych, że osiągnąłes taki rozmiar bazy?

    > 5. Kartoteka ubezpieczonych nadal nie zawiera tytulu ubezpieczenia, co
    > bardzo wydluza proces tworzenia dokumentu
    poprawią w następnej wersji :-)

    > 6. Przy tworzeniu dokumentow z wieloma ubezpieczonymi (RCA,RSA) gdy
    > wybieramy ubezpieczonych platnik tworzy tyle okienek MDI ile
    > ubezpieczonych - ten pomysl uwazam za calkowicie chybiony.
    Ja też. Spróbuj zaznaczyć wszystkie spośród 200 dokumentów i potem jeszcze
    te 200 osób wypełnić w ciągu jednego dnia.
    A przy okazji jeżeli takie badania programu prowadzisz to może już znalazłes
    sposób na :
    1. Skopiowanie programu. Niestety musze to zrobić bo muszę przeinstalować
    windows. Co skopiować i jak potem odzyskać?
    2. Wczytać zestaw w którym mam dokumenty kilku płatników tak, żeby po jednym
    wczytaniu były wczytane dla wszystkich płatników.
    Poroniona sprawa z tym wczytywaniem. Mam komputer, na którym w jednym
    zestawie program płacowy wyrzuca dane dla 13 płatników. I teraz muszę 13
    razy robić wczytywanie, weryfikacje, zestaw itd. Paranoja. 3 godz. minimum.
    A w poprzedniej wersji za 15 min. było zrobione

    --
    PawełJ
    któremu przestaje podobać się płatnik 5.coś tam