  • Data: 2003-09-19 13:03:14
    Temat: Platnik
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. W kodach swiadczenia/przerwy dodano nowe kody "wyrównania" - niestety
    nadal podaje się tam jedynie dzien i miesiąc w opisie absencji, co skutkuje
    tym że nie można zrobić wyrównania w lutym 2004 za miesiąc październik 2003.
    Płatnik generuje błędy weryfikacji.

    2. ta sama uwaga dotyczy zasilków za grudzien 2003 wyplaconych w styczniu
    2004

    3. Mamy mozliwosc archiwizowania jedynie zastawów. Jezeli zestaw zawiera
    zbyt duzo dokumentow, nie ma mmozliwosci archiwizacji

    4. gdy moja baza sql przekroczyla pojemnosc 140 MB zaczely pojawiac sie
    blizej nieokreslone bledy MSDE. Wprawdzie mam jeszce cala baze - ale nie
    wiem jak dlugo jeszcze

    5. Kartoteka ubezpieczonych nadal nie zawiera tytulu ubezpieczenia, co
    bardzo wydluza proces tworzenia dokumentu

    6. Przy tworzeniu dokumentow z wieloma ubezpieczonymi (RCA,RSA) gdy
    wybieramy ubezpieczonych platnik tworzy tyle okienek MDI ile
    ubezpieczonych - ten pomysl uwazam za calkowicie chybiony.

    Atomek