eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPlacenie osobom indywidualnym spoza Polski (system partnerski) - jak to ugryźć? › Re: Placenie osobom indywidualnym spoza Polski (system partnerski) - jak to ugryźć? [OT]
    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Placenie osobom indywidualnym spoza Polski (system partnerski) - jak to
    ugryźć? [OT]
    Date: Fri, 12 Dec 2008 13:05:37 +0100

    Dnia 12-12-2008 o 12:23:02 marcin <m...@g...com> napisał(a):

    > Jak Polacy _w Polsce_ mają konkurować na rynkach międzynarodowych!?!

    Wrzucać te prowizje w koszty i liczyć że się nikt nie doczepi
    albo że w NSA się wygra albo prewencyjnie przeczołgać interpretację do NSA.
    Takie masz warunki brzegowe i albo je akceptujesz i działasz albo płaczesz.
    Chyba że masz wujka senatora to możesz próbwać coś zmieniać.

    > To, że każdy z kolejnych rządów chodził na czyjejś smyczy i może nawet
    > bywały agenturą nie oznacza, że ja także chcę końca tego kraju. Agent
    > Tusk, lyberał farbowany, też zrobi wiele by gospodarka wreszcie nie
    > została zliberalizowana i stanowiła konkurencję dla Niemiec czy innych
    > Francji...

    Ale te przepisy to się ciągną od bodajże 88 czy 89 roku, od pierwszego
    rozporządzenia
    do KPiR. Kolejne ekipy je po prostu przepisują. Akurat w tym agentury bym
    się
    nie doszukiwał, raczej partactwa, lenistwa i spychologii.

    > btw, niegdysiejszy Allpay właśnie w wymieniony sposób wszedł na drogę
    > wolnego rynku - spółka formalnie przeniosła się do UK.

    Prawda, ale SMSy obsługuje im dalej spozoo z Krakowa.

    Pozdrawiam,
    Tomek