    From: Krzysztof Kozak <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit 37 Umowa zlecenie Prosze o Pomoc
    Date: Thu, 29 Mar 2007 10:11:15 +0200

    Dnia Wed, 28 Mar 2007 18:22:19 -0500, witek napisał(a):

    > "Krzysztof Kozak" <k...@o...pl> wrote in message

    > Nie.
    > Zaliczkę odprowadza się od kwot potawionych do dyspozcji, czyli np. leżących
    > w szufladzie i czekających aż przyjdziesz je odebrać.

    > 22 zł możesz nie chcieć, będą leżały w szufladzie aż ci je ktoś wyśle,
    > zlikwidują firmę itp itd.
    > rozliczyć sie musisz bo 22 zł zarobiłeś.

    > wypłacił ci. leżą do odbioru w kasie.

    Witam. Dziekuje za odpowiedz. Jeszcze jedno mam pytanie? To nawet jesli nie
    podpisalem umowy zlecenie ?W ramach szkoleniach namowilem jedna osoba na
    podpisanie umowy z moja firma(Tele 2)i zapewne od jednej umow jest to 22
    zl? ale nie podpisalem umowy zlecania z Tele 2 a jak zrezygnowalem, to
    powiedzialem ze za ta umowe co podpisalem, nie chce wynagrodzenia,
    rezygnuje z tego i prosze je przekazac Pani X.Czy mogli tak postapic i
    wyslac zaliczke nie majac umowy zlecenia ze mna?