  • Data: 2007-03-29 10:30:16
    Temat: Re: Pit 37 Umowa zlecenie Prosze o Pomoc
    Od: Krzysztof Kozak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Mar 2007 05:02:23 -0500, witek napisał(a):

    > "Krzysztof Kozak" <k...@o...pl> wrote in message

    > Może jednak cos tam niechcący podpisałeś i niepamiętasz.

    > Sorry, ale niestety nie można się zrzec wynagrodzenia.

    > Brak umowy powoduje, to że co najwyżej mogą oberwać za to, że jej nie ma.
    > Skoro pracowałeś wynagrodzenie ci się należy.
    >
    > Co ty się tego pita tak boisz. TO nie gryzie.

    Dziekuje za informacje:) Pita sie nie boje, tylko nei chce tej firmie
    ulatwiac zycia, bo namawiali mnie przez telefon do podpisywania fikcyjnej
    umowy-zlecenia na 6 miesiecy , bo dokumenty im sie nie zgadzaja;-) Ale jak
    mus to mus, nie chce miec problemow z US i sie rozlicze, z 22 zl;-) poza
    tym dostaje stypendium naukowe z uczelni ( 66 zl) a od uczelni nie dostalem
    zadnego pita, zeby mogl sie z niego rozliczyc;-) i dlatego po czesci nie
    chce skladac pit-37 bo nie bede wiedzial czy cie z tego stypendium
    rozliczyc czy nie? nie majac zadnych dokumentow od uczelni;-) Dziekuje
    jeszcze raz za odpowiedzi! Pozdrawiam:)