  • Data: 2004-03-03 14:04:57
    Temat: Re: Pit 2003
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ja napisał:

    > ma Pani rację przynależność nie jest ani obowiązkowa ani izba nie jest
    > organizacją, przepraszam jestem w tych sprawach totalnym laikiem i fakt nie
    > pomyslałam ....

    Izba jest organizacją ;-). Jak najbardziej.

    Ale żeby odliczyć, muszą byc spełnone te dwa warunki łącznie. A więc
    jeżeli można wykonywac zawód pielęgniarki nie bedąć członkiem izby to
    przynalezność nie jest obowiązkowa.

    Np. biegły rewident nie może wykonywać zawodu bez przynależności do
    Krajowej Izby Biegłych Rewidentów. Tak samo adwokat, radca prawny
    (większośc pranwiczych zawodów ma swoje "obowiązkowe" izby czy
    zrzeszenia). Inzynierowie i technicy budownictwa musza należec do swojej
    izby branżowej (inaczej ich uprawnienia sa "nieważne").

    Opłacanie składek jest rzecza wtórna. Ale trzeba pamiętać że fakt
    opłacania składek członkowskich świadczy pośrednio o tym że sie
    członkiem danej organizacji jest, o ile spełnia sie inne kryteria (np.
    oplacanie przeze mnie składek do Izby Biegłych Rewidentów nie spowoduje
    że stanę sie czlonkiem Izby - do tego trzeba jeszcze być biegłym rewidentem)

    To czy pielegniarka jest w takiej samej sytuacji jak np. biegły rewident
    to już Ty musisz wiedzieć.

    Maddy

    ps. mój delimeter jest poprawny, więc to Twój czytnik nie wycina
    sygnaturek... polecam zmiane.. polecam Mozillę

    ps2 odpowiadamy POD cytatem. POD. Nawet "AŁ"tlooka do się odpowiednio
    skonfigurować.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl