    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pieczątka firmowa - nazwa pełna czy skrócona?
    Date: Mon, 02 May 2011 19:22:00 +0200

    W dniu 02.05.2011 15:38, Piotrek pisze:

    > Ale my tu nie dyskutujemy o pieczęciach urzędowych tylko o pieczątce,
    > którą chce sobie wyrobić osoba fizyczna prowadząca DG ...

    A pieczątkę OSK to wyrabia kto?

    A pieczątkę szkoły do stemplowania świadectw to sobie wyrabia kto?
    Dla niepewności podpowiem, że szkoła, w której uczę i która wystawia
    świadectwa, indeksy itp. prowadzona jest przez ,,Videorejestracja Iks
    Ygrekowski''

    > Czyli (prawdopodobnie) urzędnik pocztowy kwalifikuje się do wymiany na
    > jakiegoś bardziej douczonego w kwestii pełnomocnictw i tyle w tym temacie.

    Wolałbym nie. Paczka była ważna i potrzebna, a szef był na pielgrzymce w
    Ziemi Świętej. Po 2 tygodniach Poczta Polska by paczkę odesłała, a
    kontrahent by nas uznał za ciulów.
    Więc suma sumarum to pozytywnie, że piecząteczka zadziałała.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek