  • Data: 2011-05-03 08:07:08
    Temat: Re: Pieczątka firmowa - nazwa pełna czy skrócona?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-02 15:27, Liwiusz pisze:
    > A gdybyś zrobienie tej pieczątki zamówił w okienku 2 na poczcie, a potem
    > z tą pieczątką odebrał paczkę w okienku 1, to też byłoby ok? ;)
    Albo lepiej: co by było, gdybyś taką pieczątkę złożył sobie na oczach
    panienki z okienka, z zestawu do budowy pieczątek (mam na myśli zestaw
    literek, które wciska się w podstawę pieczątki) kupiony w kiosku obok ;-)

    PS: Na mojej poczcie też są takie absurdy - nie chcieli wydać paczki
    "firmowej" bez pieczątki.
    Maciek