    From: "Omulec" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pelna ksiegowosc - kilka pytan ;)
    Date: Mon, 3 May 2004 23:36:28 +0200

    > A nie może ? Nie trzeba na PK prowadzić "co najmniej ewidencji
    > sprzedaży" w "miejscu prowadzenia" ?
    > Ponadto jak widziałem wyroki do ustaleń US "ST znajdował się bez
    > uzasadnienia poza miejscem prowadzenia DG", to oni tego ST raczej
    > w biurze podatkowym nie szukali :]

    Po pierwsze chodzilo mi o sam fakt "tysiaca pytan do". Jesli ktos prowadzi
    mi uslugowo ksiegi to us chyba z nim powinien rozmawiac.

    Poza tym w kwestii twoich dywagacji szukania ST w biurze podatkowym.
    Miejsce wykonywania dzialalnosci gosp. a miejsce prowadzenia ksiag,
    przynajmniej w przypadku spolek prawa handlowego moze byc inne.

    > Przyznam że myślałem iż pełnomocnitwo to *osobna* sprawa. Może
    > ktoś stwierdzić że to jest *związane* z mocy prawa ??

    A mnie sie ciagle wydawalo, ze tak jak kancelaria adwokacka moze
    reprezentowac mnie przed sadem, agencja celna przed urzedem celnym,
    tak biuro podatkowe moze mnie reprezentowac przed urzedem skarbowym.
    Kurcze, czy ja jestem jutrzejszy i za duzo oczekuje? ;)

    Omulec