  • Data: 2003-09-29 08:06:51
    Temat: Re: Paragony w sklepie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaldemarW" [...]

    > Zle mnie zrozumiales. Od tropienia przestepcow w tym podatkowycgh sa
    > powolane specjalne organy.

    Jednym z tych "organow" jest tzw "spoleczenstwo"

    > Ja natomiast nie toleruje donosicielstwa bo
    > przypomina mi to UBcje.

    Ciekawe co by Pan sadzil na temat donosicielstwa, gdyby Pan WIEDZIAL, ze ja
    WIDZIALEM
    kto Panu kradnie nieubezpieczonego Passata za 50 000 PLN....
    Czy nadal namawialby Pan na niedonoszenie ?

    > Jesli Panstwo uwaza ze zostaje okradane poprzez nieuczciwych podatnikow to
    > niech zwiekszy ilosc, jakosc i zakres konrtoli podatkowy.

    A to Panstwo to kto ?

    A poza tym jak pisalem to nie tylko o "Panstwo" chodzi,
    Sprzedajacy kradzione i sprzedajacy bez podatku stanowi nieuczciwa
    konkurencje
    dla tych, ktorzy sprzedaja uczciwie...

    > pozdr

    Boguslaw