  • Data: 2003-09-28 07:20:46
    Temat: Re: Paragony w sklepie
    Od: "WaldemarW" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bl3g9b$b4m$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "WaldemarW" [...]
    > Kij
    >
    > U nas jest taka dziwna mentalnosc..
    >
    > Jak ktos okrada wszystkich, to jest jego sprawa...
    >
    > Jak ktos sprzedaje kradzione, to jest jego sprawa...
    >
    > A potem dziwimy sie gdy uczciwi bankrutuja i zwalniaja pracownikow..
    > i narzekamy na bezrobocie.

    Zle mnie zrozumiales. Od tropienia przestepcow w tym podatkowycgh sa
    powolane specjalne organy. Ja natomiast nie toleruje donosicielstwa bo
    przypomina mi to UBcje.
    Jesli Panstwo uwaza ze zostaje okradane poprzez nieuczciwych podatnikow to
    niech zwiekszy ilosc, jakosc i zakres konrtoli podatkowy.

    pozdr