  • Data: 2007-07-16 19:35:08
    Temat: Re: PIT wezwanie do urzedu
    Od: "Dori" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wcale nie znaczy,że musi być źle.
    > Pewnie miałaś jakieś odliczenia.
    > Odliczenia dokonujesz na podstawie pewnych dokumentów, których do pita
    > przecież nie dołączasz.
    > Oni teraz chcą to po prostu zobaczyć.

    No właśnie odliczeń nie dokonywałam. Brałam tylko pod uwagę 2 formularze: z
    umowy o pracę i z umowy zlecenia. Wydawało mi się, że te informacje od
    pracodawców dostaje też US, więc nie wiem, co chcą zobaczyć i po co.

    > Jeśli nawet coś jest źle to skończy się tam jakąś karą, w zależności od
    > tego jak bardzo narozrabiałaś to może być to 50 zł, albo więcej, plus
    > konieczność dopłacenia różnicy w podatku z odsetkami.

    Nie wiem, czy bardzo narozrabiałam. Wyszło mi, że US ma oddać mamie 528 zł.
    A oni zamiast oddać, przysłali wezwanie. Jutro pójdę z mamą do US wyjaśnić,
    ale bardzo stresuje mnie ta sytuacja.