  • Data: 2007-07-16 21:38:08
    Temat: Re: PIT wezwanie do urzedu
    Od: Yarek <y...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Problem w tym, że wg przepisów, doradztwa podatkowego (w tym wypełniania
    > czyichś PITów) bez stosownych uprawnień wykonywać nie wolno.
    > Wszyscy WIEDZĄ że miliony obywateli łamie ów przepis, ale co z tego.
    > Zdaje się że max. kara "za doradztwo" to coś 50 000 zł.

    A jak definiowane jest doradztwo? Jest to ujęte w jakichś przepisach?

    Mogę przy porannej kawie porozmawiać z żoną o pogodzie, ale już o jej
    podatku dochodowym nie mogę?

    Albo czy w takim razie łamiemy prawo biorąc udział w dyskusjach na tej
    grupie?

    Przecież pod zeznaniem podpisuje się sam podatnik, więc tym samym
    potwierdza, iż bierze pełną odpowiedzialność za treść rozliczenia.

    --
    Yarek