  • Data: 2007-07-16 19:22:54
    Temat: Re: PIT wezwanie do urzedu
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Dori" <d...@i...pl> wrote in message
    news:f7ft4i$jm6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Za rok 2006 wypełniałam mamie PIT (już nie po raz pierwszy) i teraz
    > przyszło wezwanie do okazania w Urzędzie dokumentów na podstawie których
    > zostało dokonane obliczenie podatku. Czy to jednoznacznie oznacza, że PIT
    > wypełniłam źle? Wydawało mi się, że wszystko jest OK, chociaż po raz
    > pierwszy wyszła u mamy nadpłata, ale wytłumaczyłam to sobie tak, że wiąże
    > się to jakoś z długą chorobą mamy w roku 2006. Jeśli okaże się, że się z
    > czymś pomysliłam, to grożą za to poważne konsekwencje?
    > Pozdrawiam,
> [...]
    Wcale nie znaczy,że musi być źle.
    Pewnie miałaś jakieś odliczenia.
    Odliczenia dokonujesz na podstawie pewnych dokumentów, których do pita
    przecież nie dołączasz.
    Oni teraz chcą to po prostu zobaczyć.

    Jeśli nawet coś jest źle to skończy się tam jakąś karą, w zależności od tego
    jak bardzo narozrabiałaś to może być to 50 zł, albo więcej, plus konieczność
    dopłacenia różnicy w podatku z odsetkami.