  • Data: 2004-01-30 00:21:38
    Temat: Re: PIT roczny a dochody za granica
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Pocieszajace. Co zas z tymi, ktorzy beda rozliczac sie w roku przyszlym?
    > Czym skutkuje usuniecie tych dwoch podpunktow?

    Dokładnie tym, że zabulisz podatek jak za zboże.
    Do tej pory kwota zwolniona od podatku była dosyć spora.
    Teraz jest prawie zerowa, a dokładnie 12 razy mniejsza.
    Efekt. Od wszystkiego co zarobisz w krajach o przyzwoitej stopie życiowej
    zabulisz 40% podatku.
    Ja już się nie dziwię, że szara strefa istnieje.
    W 2004 roku grzecznie przemilczę zarobki z zagranicy i będzie spokój.