  • Data: 2003-09-13 05:30:17
    Temat: Re: [PILNE] Zakupy w amazon.com...
    Od: jeDrASS <jeDrASS@weseli_poprawiacze_ustaw.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz (Maniek) Milobedzki wrote:

    > :D
    > umoralniasz czy robisz sobie przyslowiowe jaja ??
    > Przemyt to dla mnie TIR papierosow, wodki a zakup sprzetu na wlasny uzytek
    > to tylko umiejetnosc radzenia sobie w naszym bandyckim kraju (sprzet
    > elektroniczny kupiony w sklepie w Niemczech jest o POLOWE tanszy niz na
    > polkach naszych sklepow a zarobki :( sami wiecie )
    > Niech wiezie tego palma i wogole sie nie przyznaje. Co najwyzej niech sie
    > pozbedzie opakowania zeby w razie kontroli ktos sie nie przychlapal o
    > PRZEMYT.

    Serdeczne dzięki za odpowiedź.. poprostu tam to kosztuje 368$(około 1550
    PLN), a u nas 2 775,50 PLN.. naprawde kupiłbym z chęcią tu bez
    kombinacji, lecz różnica zakrawa na ponury żart.. patrząc na takie cuda
    i to co się wokół dzieje aż mam chęć z wiadrem amunicj przejść się na
    wiejską, lecz później zamkną i potraktują jak za przysłowiowych
    normalnych.. chciaż z drugiej strony..